Äntligen hölls årsmötet

I mitten av november hölls äntligen det uppskjutna årsmötet. Det blev ett digitalt möte, och glädjande nog deltog fler medlemmar än vanligt.

På årsmötet valdes en ny ordförande för föreningen, Emma Rehnström (vänstra bilden). I mars-numret av Geologiskt forum kommer hon att berätta lite om hur hon ser på föreningens framtid och vad hon vill jobba för.

Dessutom valdes två nya styrelseledamöter in: Nils Jansson (mitten) och Jenny Andersson (högra bilden). De presenterar sig själva i kommande nummer av Geologiskt forum. Nils är biträdande professor i malmgeologi vid Luleå tekniska universitet och Jenny är berggrundsgeolog vid avdelningen Mark och grundvatten vid Sveriges geologiska undersökning i Uppsala.

Den nya styrelsen tillträder från årsskiftet.

Comments are closed.

Proudly powered by WordPress | Theme: Baskerville 2 by Anders Noren.

Up ↑