Specialpublikationer

Förutom den vetenskapliga tidskriften GFF och föreningens populärvetenskapliga tidskrift Geologiskt forum har föreningen påbörjat en serie med publikationer som kan ha ett blandat innehåll, t.ex. exkursionsguider och mötesförhandlingar. Här kan du ladda ner dessa publikationer.

Specialpublikation 1: Abstractvolym publicerad i samband med föreningens jubileumsmöte 2022.

Specialpublikation 2: Exkursionsguide till Sala silvergruva publicerad i samband med föreningens jubileumsmöte 2022.

Specialpublikaton 3: Exkursionsguide publicerad i samband med konferensen ISOS 14.

Specialpublikation 4: Fasadsten i Göteborg av Erik Sturkell, Henrik Ranby och Thomas Eliasson. En exkursionsguide till fasadsten i Göteborgs centrum publicerad i september 2023.

Specialpublikation 5: Abstractvolym publicerad i samband med Nordiska geologiska vintermötet i Göteborg, januari 2024.